Sekadar berkongsi info berguna utk semua....^_^

Sekadar berkongsi info berguna utk semua....^_^
"Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran, masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan dan masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan" "Kita ini semuanya sama,tiada beza muda ataupun tua,jangan menyombong atau takbur sesama manusia,sekalipun kita berpangkat atau berilmu-kerana di sisi ALLAH SWT kita semuanya sama - cuma yang membezakan kita hanyalah AMAL dan TAQWA"

Isnin, 10 Disember 2012

Petua Untuk Mendapatkan Anak Lelaki


1. Tetapkan jadual untuk melakukan hubungan seks bersama pasangan pada hari pertama pengovuman berlaku yang dialami kaum wanita (pada ketika ini sperma akan berenang lebih laju dan dapat mencapai telur dengan senang).

2. Jika pihak isteri mencapai klimaks terlebih dahulu sebelum suami, peluang untuk mendapatkan bayi lelaki amat cerah (pada peringkat ini cecair beralkali dikeluarkan oleh sistem badan wanita yang mana sperma mendapat asid secara semulajadi).

3. Teknik hubungan seks turut mempengaruhi faktor jantina bayi yang akan dilahirkan (Dikatakan teknik "doggie style" lebih berkesan dalam perkara ini).

4. Pastikan anda dan pasangan TIDAK melakukan seks selama seminggu sebelum tarikh pengovuman (ia dapat mengekalkan jumlah sperma yang .tinggi kerana sperma tidak sekuat telur yang mampu bertahan lama di dalam uterus)

5. Lakukan hubungan seks pada waktu malam. Lupakan facebook anda itu.

6. Anda digalakkan memakan makanan kekacang yang mengandungi tinggi potassium. (contohnya kacang hijau ), tambahkan juga jenis makanan yang berdaging, buah-buahan segar dan sayur-sayuran.

7. Bagi lelaki pula, anda digalakkan untuk lebihkan minuman bersoda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan